Verzending

Verzending

logo-footer

Voor bestellingen boven de € 75,- rekenen wij geen verzendkosten!

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en PostNL Pakketservice. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S-nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Op een postbusadres levert TNT Post geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met PostNL Pakketserice verzonden, dan staat er in uw bestelstatus een link (met een 3S-nummer). Als u op deze link klikt komt u op de Track&Trace site van PostNL. Hier kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de link, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Pin It on Pinterest

Share This